Senin, 11 Desember 17 | 16:12 WIB

  • Flipboard
  • Linkedin

Menikah 11 Tahun, Siti Nurhaliza Tidak Berhenti Bersyukur Dikaruniai Anak

Menikah 11 Tahun, Siti Nurhaliza Tidak Berhenti Bersyukur Dikaruniai Anak
Photo Credit To Siti Nurhaliza tengah memegang perut sebagai tanda syukur atas kehamilan pertama.

Jakarta, Obsessionnews.com – Penantian panjang Nurhaliza (38) akhirnya terkabul, penyanyi kondang ini dikabarkan tengah mengandung anak pertama, setelah menikah lebih dari 11 tahun dengan dengan Datuk Seri Khalid, bangsawan asal Malaysia.

Ia membagikan kabar bahagia itu melalui akun Instagramnya, @ctdk. Ia mengunggah fotonya memegang perutnya yang membuncit.

“Alhamdulillah, moga Allah mempermudahkan segalanya dan saya bersyukur segalanya berjalan lancar pada malam ini. Terima kasih di atas doa-doa anda selama ini dan Alhamdulillah, Dimakbulkan Allah pada tahun ke-11 perkahwinan kami,” tulisnya pada Jumat (13/10/2017).

Kandungan pelantun “Bukan Cinta Biasa” itu kini sudah berusia empat bulan. Rasa syukur terus ia haturkan dengan kedatangan jabang bayi di perutnya.

“Alhamdulillah, tiada kata yang dapat menggambarkan rasa syukur dan gembiranya kerana allah memberikan kurniaan yang terlalu agung ini selepas 11 tahun kami bersabar,” lanjut Siti.

Demi menjaga kandungannya, Siti Nurhaliza memutuskan untuk beristirahat dari aktivitasnya di dunia tarik suara. Ia berharap dengan pengumuman kehamilan itu pihak-pihak yang mengundangnya bisa memahami ketika ia tidak bisa memenuhi undangan tersebut.

“Suka untuk saya kongsi rasa syukur dan gembira kerana saya masih diberi menerima undangan untuk mengadakan konsert, persembahan, kemunculan di televisyen dan radio serta menjadi jurucakap kepada pelbagai produk. Sayang sekali kebanyakan tidak dapat saya penuhi,” lanjut Siti Nurhaliza.

Meskipun demikian ia tetap akan menjalani beberapa kontrak, tetapi tetap disesuaikan dengan kondisinya. Hal ini demi untuk menjaga agar bayi yang ada di perut tetap sehat.

“Semoga dengan penjelasan saya ini, segala tanda tanya dan desas desus selama ini, telah terjawab kerana saya memutuskan untuk berehat disebabkan oleh kehamilan sulung ini,” tutupnya. (Albar)

Related posts

Leave a Reply

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *